Visita a l’Institut d’Agroquímica i Tecnologia dels Aliments

Dijous passat 24 de març el grup de primer curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Producció de Productes Farmacèutics, Biotecnològics i Afins va realitzar una visita a les instal·lacions del IATA (Institut d’Agroquímica i Tecnologia d’Aliments) situat al Parc Científic de Burjassot.
El nostre alumnat va poder conéixer com es treballa en els centre d’investigació, així com la importància dels estudis realitzats en el IATA dins de la societat, millorant la seua qualitat de vida o buscant solucions per a malalties degeneratives.
D’aquesta manera l’alumnat ha comprovat les aplicacions a les indústries farmacèutiques i biotecnològiques que tenen els treballs realitzats en el IATA.
D’altra banda, es va donar a conéixer la investigació i el treball que es realitza en els centres CSIC de tota Espanya com una possible eixida professional per al Cicle Formatiu de Grau Superior de Producció de Productes Farmacèutics, Biotecnològics i Afins.