Lliurament d’obsequis a l’alumnat de l’Aula d’Excel·lència de l’IES Dr. Peset Aleixandre

Divendres passat, 1 de juliol de 2021, el Departament d’Orientació i el professorat de l’IES Dr. Peset Aleixandre va entregar un obsequi i diplomes als alumnes de l’Aula d’Excel·lència.

Què és l’aula d’excel·lència?

L’Aula d’Excel·lència és una aula “virtual” a la qual pertanyen determinats alumnes i alumnes de tots els nivells educatius (ESO, Batxillerat i Cicles) i programes del PAM (PAC, Pmar, Reforç, Tallers, PT…) a causa del seu alt rendiment acadèmic.

Es tracta de premiar a la diversitat que destaca pels seus bons resultats i el seu esforç, augmentant la seua motivació i premiant-los per això.

Objectius

Desenvolupar i potenciar els aprenentatges i el rendiment escolar de l’alumnat amb altes capacitats i/o alt rendiment acadèmic, contribuir a la seua integració i millorar el clima escolar del centre fomentant valors comoo capacitat, mèrit, esforç, intel·ligència i estudi.

Fomentar els aspectes positius constituents de la persona, tant intel·lectuals com emocionals.

Detectar des del professorat a l’alumnat d’alt rendiment i aprendre a donar una resposta educativa adequada a aquest col·lectiu.

Acompanyar a les famílies en les respostes a les necessitats manifestades pels seus fills/as a nivell acadèmic i fomentar la recompensa de l’esforç.