PROVES D’ACCÉS A CICLES DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR

El termini d’inscripció a les proves d’accés a cicles de Grau Mitjà i Superior finalitza el pròxim 31 de març de 2021.
Demà, dijous 25 de març, es posaran a la disposició de l’alumnat que estiga interessat i complisca els requisits d’accés a aquestes proves els ordinadors de l’aula d’informàtica 1, entre les 12.05 i 13.00. Comptaran, a més, amb l’ajuda i l’assessorament de l’orientadora del centre, Lorena Jiménez.

Els qui decidisquen inscriure’s necessitaran:

• Les seues dades personals (nom i cognoms, DNI…), si són alumnes/as majors d’edat.
  • Les dades personals del seu pare, la seua mare o el seu tutor/a legal (nom i cognoms, DNI…), en el cas de l’alumnat menor d’edat.
  • Una memòria USB per a descarregar els impresos.

Pel que fa als requisits, heu de tindre en compte que:

• Per a l’accés a les proves de Grau Mitjà, l’alumnat ha de tindre 17 anys o complir-los en 2021.
  • Per a l’accés a les proves de Grau Superior, l’alumnat ha de tindre 19 anys o complir-los en 2021.

Podeu trobar més informació sobre aquestes proves en el següent enllaç: