LA CANÇONETA DEL TIMBRE

La ‘Cançoneta del Timbre’ és un projecte que es va posar en marxa a l’IES Nou Derramador durant el curs escolar 2010-2011. La iniciativa, impulsada per l’equip directiu d’aquell moment, tenia com a objectiu amenitzar els canvis de classe amb música. El projecte no només convidava l’alumnat i el professorat a participar activament, triant les cançons que volien escoltar durant una setmana, sinó que també promovia la cultura musical en la comunitat educativa. Així, es pretenia ampliar els gustos musicals i exposar a tothom a una varietat d’estils i gèneres.

Des de l’inici del projecte, el Centre ha conservat un registre de totes les cançons que han sonat durant els canvis de classe. Aquesta col·lecció s’ha anat ampliant any rere any, reflectint la diversitat musical triada tant per l’alumnat com pel professorat. Gràcies a aquest arxiu, el Centre compta amb un valuós repertori musical que mostra l’evolució dels gustos i preferències de la comunitat educativa al llarg del temps.

En els següents enllaços es poden consultar les ressenyes de les cançons que van sonar:

Si vols conèixer més sobre les cançons que sonaran cada setmana aquest curs punxa en la imatge corresponent: