Ja estan disponibles els sobres de matrícula de 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO-3r PDC, 4t ESO-4t PDC, 2n FPB i 2n de Batxillerat per al curs 2025-2026. Poden passar a arreplegar-ho en consergeria en horari de 9.00 a 14.00.
El calendari de matriculació serà el següent:
CURS
DIA
1r ESO
23 de juny
2n ESO
25 de juny
3r ESO
26 de juny
4t ESO
27 de juny
2n BATXILLERAT HUMANITATS I CC. SOCIALS
30 de juny
2n BATXILLERAT CIÈNCIES I TECNOLOGIA
1 de juliol
3r ESO-PDC
2 de juliol
4t ESO-PDC
2 de juliol
2n FPB
30 de juny
1r BATXILLERAT – 1r FPB
Matrícula segons el calendari d’Admissió 1r BATXILLERAT (22 de juliol) 1r FPB (11 de juliol)
El 12 de març es va publicar la RESOLUCIÓ de la Direcció General de Centres Docents, per la qual s’estableix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que imparteixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, així com en els centres d’Educació Especial per al curs 2025-2026.
Aquest és el primer tràmit que han de fer tots els alumnes que es matriculen per primera vegada en el centre, en qualsevol curs d’ESO, excepte els alumnes de 1r d’ESO que vinguen dels CEIP adscrits a aquest Institut.
També han de participar en aquest procés els alumnes que comencen 1r de Batxillerat inclosos els que hagen acabat 4t d’ESO en aquest mateix centre.
El motiu de la present circular és informar-los de la devolució de llibres del curs escolar 2024-2025, per als alumnes que pertanyen al BANC DE LLIBRES que enguany cursen 1r, 2n, 3r, 4t d’ESO, FPB 1 i FPB 2 y 1r i 2n de Batxillerat:
1.- Els alumnes que NO formen part del banc de llibres i que desitgen participar el pròxim curs 2025-2026 hauran de fer la sol·licitud per internet en la web de la Conselleria d’Educació en les dates que aquesta determine. Hauran de portar la còpia al centre i entregar el lot complet de llibres del curs actual.
2.- Fins al moment de la devolució els demanem que custodien i conserven en bon estat el lot dels llibres de text d’aquest curs. Revisen amb els seus fills/as l’estat de conservació i reparen els desperfectes (lloms, esborrar llapis, subratllats, folre de plàstic, etc).
3.-Els alumnes de 4t d’ESO, FPB 2 i 2n de Batxillerat que acaben en el centre tenen l’obligació de retornar el lot complet de llibres abans de la recollida de la documentació acadèmica final.
4.- Els alumnes que repetisquen curs també han de retornar el lot complet de llibres.
Es prega que els conserven i realitzen la seua devolució en la data que s’indique.
Devolució de llibres:
– La devolució dels llibres de text es realitzarà a la porta de l’aula de dibuix artístic i FPB1 (a la mateixa planta de l’entrada al centre i recte al final del passadís).
– El lot complet dels llibres aniran dins d’una bossa amb el nom complet i curs de l’alumne en l’exterior.
– MOLT IMPORTANT: Haurà d’estar L’IMPRÉS* DE DEVOLUCIÓ degudament completat des de casa i el més precís possible.
* Imprimisca el document des de l’enllaç de la Conselleria:
També es pot llegir tota la informació sobre aquesta convocatòria en el Portal de BEQUES d’EDUCACIÓ del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports
Accedeix al document d’elecció d’assignatures per a triar les assignatures de les quals t’examinaràs. Pots descarregar-lo, completar-lo en l’ordinador, imprimir-lo i signar-lo. També pots imprimir-lo i completar-lo a mà i signar. És important que en aquest formulari poses el telèfon i correu electrònic teu personal; és el que nosaltres comunicarem a la Universitat d’Alacant i és com la Universitat es posarà en contacte amb tu en cas necessari.
A continuació cal pagar la taxa universitària. L’import de les taxa és el següent:
Taxa per Prova d’Accés Ordinària 78.20 €
Família Nombrosa-Família Monoparental ordinària 39.10 €
Família Nombrosa-Família Monoparental especial Exempts
Completa el formulari amb les teues dades i en el concepte del rebut tria ” Proves d’aptitud per a accés a Universitat” i en el detall del concepte escriu “PAU curs 2024-25 convocatòria ordinària(/extraordinària)”. Es genera un rebut en PDF que has de guardar. A partir d’ací tens dues opcions. Una, anar físicament al banc (no es recomana) amb aqueix rebut a ingressar els diners. I una altra és pagar amb banca electrònica des de casa o en un caixer (quan es genera el rebut de la taxa automàticament se’ns dona la possibilitat de pagar en línia amb targeta). Ho faces com ho faces, al final has de tindre un justificant que has ingressat els diners.
Fet això, l’alumne ha de vindre al centre i entregar els següents documents:
el document d’elecció d’assignatures,
fotocòpia del DNI o NIE amb foto
fotocòpia del rebut d’ingrés de les taxes universitàries
fotocòpia targeta família nombrosa-monoparental si escau
El termini de lliurament d’aquests documents és:
convocatòria ordinària des del 20 al 22 de maig de 2025
convocatòria extraordinària des del 16 al 19 de juny de 2025
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.