El passat 14 de març de 2025, l’IES Nit de l’Albà va tornar a destacar en la VI Olimpíada d’Història de l’Art organitzada per la Universitat d’Alacant. La sexta edició d’este certamen es va celebrar a l’aula l’Aulari II i va reunir estudiants de tota la província matriculats en 2n de Batxillerat en les assignatures d’Història de l’Art o Fonaments de l’Art.
La prova, de caràcter individual, es va dividir en dos parts: una primera amb 50 preguntes tipus test —algunes acompanyades d’imatges— i una segona centrada en l’anàlisi d’obres artístiques mitjançant preguntes d’opció múltiple. Esta Olimpíada té com a finalitat despertar l’interés per l’art entre l’alumnat, premiar la seua dedicació acadèmica i enfortir els vincles entre l’educació secundària i la universitat.
En esta edició, el nostre centre va obtindre uns resultats extraordinaris, aconseguint tres posicions destacades en la classificació general:
- 🥇 1r premi: Néstor Agulló Contreras
- 🥈 2n premi: Leandro Pérez Bárcenas
- 🎖 4t lloc: Patricia Ávila Pomares
Una edició memorable que confirma l’excel·lent preparació i vocació artística de l’alumnat de l’IES Nit de l’Albà. Enhorabona als tres per representar al centre amb tant de nivell!
