Viatge a París – 1r de Batxillerat 

Del 24 al 28 de març de 2026, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha viscut una experiència inoblidable a París 🇫🇷, combinant cultura, història i convivència.
Durant el viatge van visitar llocs emblemàtics com l’Arc de Triomphe i la Tour Eiffel, van descobrir l’art en el Musée d’Orsay i van passejar per l’encantador barri de Montmartre.
També van gaudir del Sacré Coeur, Notre-Dona’m i van compartir un agradable dîner en Hipopotamus, creant records que quedaran per sempre.
Un viatge ple d’aprenentatge, experiències i moments compartits que formen part ja de la seua etapa educativa. ✈️🗼

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies