Del 24 al 28 de març de 2026, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha viscut una experiència inoblidable a París 🇫🇷, combinant cultura, història i convivència.
Durant el viatge van visitar llocs emblemàtics com l’Arc de Triomphe i la Tour Eiffel, van descobrir l’art en el Musée d’Orsay i van passejar per l’encantador barri de Montmartre.
També van gaudir del Sacré Coeur, Notre-Dona’m i van compartir un agradable dîner en Hipopotamus, creant records que quedaran per sempre.
Un viatge ple d’aprenentatge, experiències i moments compartits que formen part ja de la seua etapa educativa. ✈️🗼













