Carnet Manipulador d’Aliments 21-22

A partir del dilluns 4 d’abril, l’alumnat que vulga presentar-se al carnet de manipuladors d’aliments podrà fer la inscripció (l’import és 9 euros) en la consergeria del centre.

La prova de manipulador s’ha dividit en dos convocatòries perquè s’ha matriculat molt més alumnat del previst. L’alumnat que es va matricular a partir del 26 d’abril s’esperarà a la segona.

La primera convocatòria serà divendres dia 29 d’abril a la sala  d’usos múltiples des de les 11.00hrs fins les 14.10hrs.

La segona convocatòria serà el divendres 13 de maig 2022 des de 9.50hrs fins 13.15hrs a l’aula d’usos múltiples..

Per a la realització de la prova hauran de portar el seu DNI i el rebut de pagament que se li lliurarà en consergeria.

Requisit: Tindre 16 anys o complir-los durant el present curs escolar.