Els traslladem la informació rebuda per part de l’Ajuntament:
“Estimats equips directius, professorat i famílies.
Encara que estem a l’espera de la confirmació oficial per part de la Generalitat sobre la desactivació de l’EMERGÈNCIA NIVELL 1, tot apunta al fet que demà es podrà reprendre l’activitat docent amb normalitat en tots els centres educatius del municipi ja que el decret de l’emergència només cap a menció al dia de hui.
Els informem que, a partir de demà dia 10 de setembre, es reprén amb total normalitat l’activitat docent en tots els centres d’educació infantil, primària i secundària, tant públics, concertats com a privats, així com en la *EPA, el Conservatori de Música i Dansa i l’Escola Oficial d’Idiomes del nostre municipi.
Els agraïm la col·laboració i la ràpida difusió de les mesures preventives adoptades en davant esta situació, que han contribuït a garantir la seguretat de la nostra comunitat educativa.
Poden anar traslladant ja esta informació a l’alumnat, famílies i professorat, amb la indicació que la confirmació definitiva arribarà en les pròximes hores, una vegada s’emeta el comunicat oficial.
Una salutació”
