L’alumnat de 2n de Batxillerat «No té fronteres». X Olimpiada de Filosofia de la Universitat d’Alacant

Alumnat de 2a de batxillerat ha participat en la X Olimpíada de Filosofia organitzada per la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat d'Alacant. Enguany el tema era “Fronteres i Justícia global”. Durant hora i mitja l'alumnat ha reflexionat sobre com podem compatibilitzar les fronteres entre els estats, i el que elles suposen, amb la justícia per a les persones que es desplacen. Un tema interessant que segur no haurà deixat a ningú indiferent.

Alumnado de 2ª de bachillerato ha participado en la X Olimpiada de Filosofía organizado por la Facultad de Filosofía y Letras de la Universidad de Alicante. Este año el tema era “Fronteras y Justicia global”. Durante hora y media el alumnado ha reflexionado sobre cómo podemos compatibilizar las fronteras entre los estados, y lo que ellas suponen, con la justicia para las personas que se desplazan. Un tema interesante que seguro no habrá dejado a nadie indiferente.

IMG-20230203-WA0001
IMG-20230205-WA0013