ÚLTIMA HORA (13 de març): COVID-19

Ahir la Conselleria d’Educació va suspendre les classes en tot el territori de la Comunitat Valenciana fins a un altre avís. En conseqüència, l’IES Les Rodanes romandrà tancat des del dia 16 de març.

Perquè l’alumnat puga continuar amb la seua formació des de casa, el professorat del centre comunicarà les tasques i materials que s’hagen de treballar a través d’alguna d’aquestes dues plataformes:

– WEB FAMÍLIA (Accessible des del menú Enllaços d’aquesta pàgina)

– AULES GVA (Accessible des del menú Aula virtual d’aquesta pàgina)

Si és la primera ocasió que els seus fills/es accedeixen a Aules, el nom d’usuari coincideix amb el NIA i la contrasenya són les tres primeres lletres del cognom en minúscula seguides de la data de naixement en format DDMMAA. Per exemple, una alumna nascuda el 18 d’octubre de 2003 i anomenada Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya “per181003”.

Per a qualsevol dubte poden contactar amb el centre a través de la Web Família o el correu electrònic 46024114@gva.es.

Us agraïm la vostra comprensió en el compliment d’aquestes mesures de prevenció i esperem que passe de llarg al més prompte possible aquesta crisi sanitària i puguem tornar a la normalitat.