LLENGÜES PER LA PAU

Aquests dos pòsters fets pels nostres alumnes més joves , tenen com a tema central la llengua i la pau, una proposta del Consell d’Europa per celebrar el dia de les llengües. El pòster de 1r d’ESO A és una col·lecció de paraules que els alumnes van produir quan se’ls va preguntar quins conceptes, sentiments i actituds relacionaven amb la pau. El pòster de 1r d’ESO F és la paraula “pau” en les llengües del món que l’alumnat va triar. Cada alumne era responsable de la seva paraula i entre tots vam decidir com mostrar-la. Tots dos encara es troben exposats en parets molt visibles del centre, al vestíbul d’entrada i al primer pis de l’escola, per on passen cada dia centenars d’alumnes. Esperem que aquestes activitats afavoreixin la pau i l’harmonia a través de la paraula entre totes les persones.

María José Barón Buñuel