Inici de la biblioteca tutoritzada

L’IES Leopoldo Querol ofereix –com ja és habitual– el programa de biblioteca tutoritzada que es fa al CEIP Misericòrdia. Tot l’alumnat del centre que tinguen l’autorització de les seves respectives famílies poden acollir-se a aquest programa i anar de dilluns a dijous, de 17 a 19 de la tarde, i els dies que vulguen, a fer deures, a preparar exàmens etc. Tot l’alumnat està atès per professorat del centre i per això resulta també un recurs molt atractiu per als nouvinguts, perquè els ajuden amb la llengua i altres àmbits i fa de reforç positiu de les hores que el centre ja dedica a aquests alumnes dintre del seu horari lectiu. És, en definitiva, un programa que permet a l’alumnat del centre progressar i millorar el seu rendiment acadèmic.