ALUMNAT DE 1r I 2n D’ESO A LA PLATJA

Estudiants de 1r i 2n d’ESO de l’IES Leopoldo Querol comparteixen una jornada esportiva a la platja de Vinaròs organitzada pel Departament D’Educació Física.

El dia 19 de juny van baixar a la platja Fora Forat, acompanyats pel seu professorat, 105 alumnes de 1r d’ESO, els quals van prendre part en jocs i esports inclusius dins d’aquest privilegiat entorn natural. Tothom va gaudir, a més de la companyonia, del sol, de l’aigua i de l’activitat física.

Al dia següent, dia 20 de juny, participaren 85 alumnes de 2n d’ESO en competicions lúdiques i activitats de cal·listènia. Fins a mig matí van estar jugant i esmorzant a la platja. Tot seguit van haver de marxar corrent sota la pluja per a finalitzar l’activitat al Pavelló Poliesportiu.

El Patronat d’Esports de Vinaròs, sempre compromès amb els centres educatius de la ciutat, va posar totes les facilitats d’instal·lacions i material perquè els xiquets i les xiquetes del Leo poguessin divertir-se fent esport malgrat la tempesta.