JUBILACIÓ A L’IES LEOPOLDO QUEROL

El passat divendres 7 de juny es va celebrar la jubilació de Domingo Serret Lores, professor de matemàtiques de l’IES Leopoldo Querol.

Domingo va iniciar la seua tasca docent fa trenta-cinc anys, vint-i-vuit dels quals els ha treballat al nostre institut on també va ser secretari de direcció durant sis anys.

Domingo ha sigut una part molt important del centre, un bon company, dels que deixen empremta, sempre amb un somriure per a tots. Ha organitzat premis amb excel·lents resultats com ara el de fotografia matemàtica o la prova Canguret. I també s’ha fet càrrec de l’arxiu del centre, exercint com a reporter en tots els esdeveniments de l’IES amb una dedicació i saber fer admirables.

Sempre recordarem la seua capacitat d’organització i el seu amor per una professió que li ha donat moments inoblidables. Molt estimat per l’alumnat, Domingo ha demostrat que les matemàtiques també poden ser divertides.

De la professió confessa que el que més li ha agradat ha sigut el contacte amb l’alumnat i la possibilitat que li ha donat de sentir-se sempre jove.

Domingo, comença una nova etapa per a tu, i els companys i companyes de l’IES et desitgem tot el millor. Moltíssimes felicitats! Et trobarem a faltar!