ACTIVITAT AL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA “SALVADOR SEGUÍ” DE CASTELLÓ

ACTIVITAT EXTRAESCOLAR PER ALS ALUMNES DE 4T D’ESO PROMOGUDA PEL CONSERVATORI SUPERIOR DE MÚSICA “SALVADOR SEGUÍ” DE CASTELLÓ

Un grup de 35 alumnes de 4t d’ESO acompanyats per 3 professors de l’IES Leopoldo Querol van assistir passat dimarts dia 13 de febrer a un concert a l’Auditori i Palau de Congressos de Castelló.

Emmarcat en la programació del Departament de Música del Centre, els alumnes van poder gaudir d’un espectacle sonor i visual espectacular dirigit pel professor Miguel Ángel Navarro, junt al prestigiós solista internacional de violí, Vasko Vassilev i interpretat per alumnes de Grau Superior del Conservatori Salvador Seguí i del Conservatori Professional de Dansa de Castelló.

L’espectacle SPANISH FANTASY, combinava la música, la llum i els efectes sonors, proporcionant una experiència sensorial única.

A través de la música de Manuel de Falla, la producció va presentar l’essència musical i antropològica del folklore espanyol amb un llenguatge únic, una sonorització actual, efectes sonors i ballarins que van transportar a alumnes de centres educatius de tota la província a un viatge musical mitjançant la música espanyola.