ACTIVITATS D’ORIENTACIÓ ACADÈMICA PER A L’ALUMNAT DE 4t ESO DE L’IES LEOPOLDO QUEROL

El dimecres 20 de desembre a les 12.00 hores es va celebrar una taula rodona al saló d’Actes de l’IES Leopoldo Querol, on alumnat d’FP i Batxillerat va compartir la seua experiència amb l’alumnat que està cursant 4t d’ ESO actualment. El fet de compartir experiències i consells entre alumnes de diferents nivells va ser molt enriquidor i de segur que ajudarà l’alumnat de 4t ESO a prendre importants decisions sobre el seu futur de la forma més encertada possible. Decisions que han de començar a prendre molt prompte, ja que aquest curs 2023/24 acaba el seu pas per l’educació secundària i s’obren a un infinit món de possibilitats. Endavant!