Nombroses activitats l’últim dia del primer trimestre amb temàtica medieval a l’IES Leopoldo Querol.

Avui, 22 de desembre, hem tancat el primer trimestre del curs escolar 22/23 a l’IES Leopoldo Querol amb la realització del “Dia medieval”, que recollia nombroses activitats per a tot l’alumnat del nostre centre.

La programació era ben variada. Des de les 8 a les 10 s’han realitzat molts tallers: realització d’un mosaic bizantí, competició de llançament amb catapulta, confecció de vidrieres amb paper cel•lofan, taller de música, creació d’un podcast, etc. Tot seguit, el centre ha recuperat la tradicional xocolatada. Després, hem tancat el matí amb la realització d’un mercat en el que els estudiants de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat han venut diferents articles confeccionats per ells per a aconseguir diners per al seu viatge de fi d’etapa.

L’ alumnat ha participat de forma activa mostrant el seu interés i implicació, pel que podem afirmar que la celebració ha estat tot un èxit. Comencem les vacances amb un bon sabor de boca i esperant que tant l’alumnat com el professorat del centre gaudisca d’aquestes festes.