SORTIDA AL TEATRE. MARINA MARROQUÍ.

El passat dia 29 de setembre l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’IES Leopoldo Querol va assistir al monòleg de Marina Marroquí titulat “ ESTO NO ES AMOR”. Aquest acte va estar organitzat per l’ILMO Ajuntament de Vinaròs i va tindre lloc al pavelló poliesportiu municipal.

Juntament amb els centres de secundaria IES J. Vilaplana i el centre de secundaria Divina Providència van gaudir d’aquesta gran artista i van poder reflexionar sobre estereotips i violència de gènere en l’adolescència .

Marina Marroquí va anant aprofundint dins del que no es amor i les relacions tòxiques. Amb un llenguatge proper als adolescents va fer-los veure el que es la violència de gènere i va finalitzar el seu monòleg amb la seva experiència pròpia.

L’alumnat va quedar colpit amb tot el que els va transmetre i en finalitzar l’acte ens van regalar el llibre de l’artista amb el mateix títol que el monòleg. Molt alumnat va voler apropar-se a Marina Marroquí per tal que els signara els seus exemplars.

Va ser un matí molt emotiu i volem agrair a l’ILMO Ajuntament de Vinaròs el gran esforç que fa des de fa temps per tal d’apropar i conscienciar al jovent del nostre poble davant la violència de gènere i ajudar-los a ser més assertius davant aquesta lacra social.