Eleccions al Consell Escolar

El proper 18 de novembre es celebren eleccions al Consell Escolar. Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern.

Podeu llegir la Carta a la comunitat educativa enviada per la Directora general d’Innovació Educativa i Ordenació i revisar el CALENDARI ORIENTATIU. Si necessiteu tota la informació podeu consultar la PÀGINA D’INFORMACIÓ GENERAL sobre aquestes eleccions.

Vot no presencial

1. Podeu votar no presencialment al Consell Escolar des de dimarts fins dijous a les 19:00.
  2. Poden votar tant les mares com els pares. Si són tots dos, millor!!!
  3. Per poder votar no presencialment cal que els vostres fill/es demanen els sobres i les paperetes als tutors/es.

INSTRUCCIONS

a. Emplenar la paperata amb els candidats/es que voleu votar.
b. Introduir dins del SOBRE MENUT EL VOT i tancar el sobre.
c. Feu una fotocòpia del DNI/NIE/Passaport o document d’identitat.
d. Introduiu la fotocòpia i els sobre del vot DINTRE DEL SOBRE GRAN. Tanqueu-lo i signeu a la solapa.
e. Podeu donar el sobre als vostres fills/es per a que l’entreguen al tutor/a.
f. També podeu portar el sobre al centre i entregar-lo a l’equip directiu des de dimarts fins dijous a les 19:00.

Vot presencial

Les votacions presencials al sector famílies es realitzaran a la biblioteca del centre des de les 15 a les 19 hores del proper dijous 18 de novembre.

El vostre vot és molt important per al nostre centre.

US HI ESPEREM!!!

Amb la teva participació el teu centre millora. GRÀCIES PER PARTICIPAR!