TRANSPORT ESCOLAR INDIVIDUAL I COL·LECTIU

ALUMNES BENEFICIARIS

Alumnat d’Educació Secundària Obligatòria el domicili habitual del qual, acreditat degudament, estiga a una distància igual o superior a 3 km del centre educatiu en què estiga escolaritzat seguint la trajectòria de menor distància accessible i segura.

SOL·LICITUDS. FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ

PLAÇ D’ENVIAMENT: 3 DE SETEMBRE (no enviar documentació el mes d’agost)

ALUMNAT QUE EL CURS 2019-2020 VA SOL·LICITAR EL TRANSPORT:

1) Els pares, mares o tutors que siguen usuaris de l’aplicació informàtica ITACA Web Família, podran accedir a aquesta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud d’ajuda.

a) Si estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, signar i enviar per correu electrònic del Centre (12003080.secret@gva.es) l’esborrany, sense necessitat de presentar la documentació (ASSUMPTE: TRANSPORT ESCOLAR).

b) Si alguna de les dades que figura en l’esborranyno és conforme, s’imprimirà, s’assenyalarà la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, i s’enviarà al correu electrònic anterior juntament amb la documentació justificativa (ASSUMPTE: TRANSPORT ESCOLAR).

2) Els pares, mares o tutors que no siguen usuaris de l’aplicació informàtica ITACA Web Família, podran sol·licitar en el correu electrònic anterior, un esborrany de la sol·licitud de transport escolar. El centre entregarà un esborrany per a cada alumne o alumna encara que formen part de la mateixa  unitat familiar.

ALUMNAT QUE EL CURS 2019-2020 NO VA SOL·LICITAR EL TRANSPORT I ALUMNAT NOU AL CENTRE:

Annex I

– DNI Alumne i Pares
– Documentació justificativa de l’apartat F
– Certificat de distància (sol·licitar a l’Ajuntament)

En cas de dubte, trucar al telèfon 964405635 o al correu electrònic 12003080.secret@gva.es

Transport Col·lectiu.

Transport Individual.