THE NORIARQUEOLOGY.

L’inici a l’arqueologia en l’IES Las Norias.

L’I.E.S. Las Norias ha iniciat un projecte d’iniciació a l’arqueologia, amb la col·laboració del Museu Iber de Monforte del Cid.
Gràcies a la col·laboració de l’excel·lentíssim ajuntament de Monforte del Cid i de la regidoria de cultura, es durà a terme la introducció a la pràctica de l’arqueologia perquè els alumnes de l’institut no tinguen només la visió teòrica que apareix en els llibres. El departament de geografia i història amb Raquel Jiménez i Raquel Botella al capdavant, coordinaran i participaran en les sessions teòrica i pràctiques que es realitzaran en el centre amb els alumnes de primer de l’ESO. En aquestes sessions es permetrà que l’alumnat vegen com s’utilitza el dron en l’arqueologia i les diferents tècniques arqueològiques, que són fonamentals en les excavacions dutes a terme pels arqueòlegs.

Podeu trobar també la publicació en aquest periòdic.