Comuniquem-nos sense prejudicis!

L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’IES Las Norias ha presentat el seu projecte: “Comuniquem-nos sense prejudicis!” a l’Auditori de Monforte del Cid.

En la primera part, els alumnes i les alumnes han parlat sobre el plurilingüisme, la normalització lingüística i els prejudicis que es tenen davant l’ús de les llengües. Com a resultat d’aquest treball, han repartit als assistents uns adhesius que reflectia el missatge: “Desactiva els teus prejudicis lingüístics” en castellà i en valencià.

En la segona part, la cantautora, Clara Olóndriz, ha intervingut i ha parlat sobre el plurilingüisme en la música. L’acte ha finalitzat amb un meravellós concert de Clara i amb cançons en diverses llengües.

Tota l’activitat s’ha realitzat en col·laboració amb la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Monforte del Cid.