NOU CICLE FORMATIU GRAU MITJÀ PRODUCCIÓ AGROECOLÒGICA

El pròxim curs 2023-2024 l’IES “Las Norias” impartirà el cicle formatiu de grau medie “Producció Agroecològica”. És una excel·lent notícia, perquè l’IES “Las Norias” disposarà d’una oferta de Formació Professional per a l’alumnat que acaba la Secundària Obligatòria en el centre i també per a l’alumnat que actualment cursa FP Bàsica en Agrojardinería i Composicions Florals, ja que el cicle de grau mitjà és de la seua mateixa família professional.

Així mateix, la producció de raïm de taula a Monforte del Cid és fonamental per a l’economia local, i atés que aquesta producció compta amb denominació d’origen, la formació en agricultura ecològica suposarà a més un valor afegit per a iniciar el seu cultiu i comercialització per professionals qualificats, mitjançant producció ecològica certificada.

Animem a tot l’alumnat o persona interessada que complisca els requisits d’accés, al fet que presente la seua sol·licitud d’admissió del 22 al 30 de maig, a través del portal:

telematricula.es

També pot passar pel centre per a informar-se i gustosament li atendrem.