Aquest cap de setmana, aprofita per a revisar els documents, comptes i usuaris que has de tindre per a participar en la consulta. No saps quins són? T’ho contem.
Per a poder participar en la consulta, és necessari tindre:
Fitxa de l’alumne
Usuari de Secretaria digital
Fitxa de l’alumne
Cada centre educatiu proporcionarà la «Fitxa de l’alumne/a» on figura la informació registrada. Cal revisar atentament:
1- Tipus i número de document identificatiu: comprova que la teua identificació és correcta i està actualitzada.
2- Relació de parentiu: pare, mare o representant legal.
3- Marca de tutor o tutora: ha de figurar que Sí.
En el cas que alguna d’aquestes dades no siga correcta, cal contactar amb el centre educatiu i aportar la documentació abans del 21 de febrer.
És important que conserveu aquesta Fitxa de l’alumne perquè en ella figura el Número d’Identificació de l’Alumne/a (NIA), imprescindible per a exercir el vot d’elecció de llengua:
Usuari de Secretaria digital
En la Fitxa de l’alumne ha de figurar també l’Usuari de Secretaria Digital, si és que ja t’has registrat en aquesta plataforma. Partint que el document identificatiu siga correcte, poden donar-se les següents casuístiques:
1. Si la columna USUARI SEC. DIG. mostra un valor, podràs participar en la consulta.
Nota: si disposeu d’un Usuari de Secretaria Digital, però aquest no figura en la Fitxa de l’alumne, caldrà crear-se un nou usuari.
2. Si la columna USUARI SEC. DIG. no mostra cap valor, cal crear un usuari d’accés a Secretaria Digital. Podeu fer-ho en qualsevol moment, sense esperar que s’òbriga el termini de la consulta.
Com crear l’Usuari de Secretaria Digital?
a. Si el tipus de document és un DNI o un NIE, cal crear l’usuari seguint les instruccions disponibles en l’Ajuda en format PDF disponible en Secretaria Digital.
b. Si el seu tipus de document és Passaport o Altres, cal sol·licitar al centre que cree l’usuari.
IMPORTANT: El número del document i el número de l’usuari de la Secretaria Digital han de coincidir per a poder participar en la consulta.
Este fin de semana, aprovecha para revisar los documentos, cuentas y usuarios que tienes que tener para participar en la consulta. No sabes cuáles son? Te lo contamos.
Para poder participar en la consulta, es necesario tener:
Ficha del alumno
Usuario de Secretaría digital
Ficha del alumno
Cada centro educativo proporcionará la «Ficha del alumno/a» donde figura la información registrada. Hay que revisar atentamente:
1- Tipo y número de documento identificativo: comprueba que tu identificación es correcta y está actualizada.
2- Relación de parentesco: padre, madre o representante legal.
3- Marca de tutor o tutora: tiene que figurar que Sí.
En el supuesto de que alguna de estos datos no sea correcta, hay que contactar con el centro educativo y aportar la documentación antes del 21 de febrero.
Es importante que conservéis esta Ficha del alumno porque en ella figura el Número de Identificación del Alumno/a (ANIDA), imprescindible para ejercer el voto de elección de lengua:
Usuario de Secretaría digital
En la Ficha del alumno tiene que figurar también el Usuario de Secretaría Digital, si es que ya te has registrado en esta plataforma. Partiendo que el documento identificativo sea correcto, pueden darse las siguientes casuísticas:
1. Si la columna USUARIO SEC. *DIG. muestra un valor, podrás participar en la consulta.
Nota: si disponéis de un Usuario de Secretaría Digital, pero este no figura en la Ficha del alumno, habrá que crearse un nuevo usuario.
2. Si la columna USUARIO SEC. *DIG. no muestra ningún valor, hay que crear un usuario de acceso a Secretaría Digital. Podéis hacerlo en cualquier momento, sin esperar que se abra el plazo de la consulta.
Cómo crear el Usuario de Secretaría Digital?
a. Si el tipo de documento es un DNI o un NIE, hay que crear el usuario siguiendo las instrucciones disponibles en la Ayuda en formato PDF disponible en Secretaría Digital.
b. Si su tipo de documento es Pasaporte u otros, hay que solicitar en el centro que creo el usuario.
IMPORTANTE: El número del documento y el número del usuario de la Secretaría Digital tienen que coincidir para poder participar en la consulta.