Visita a l’Oficina Comarcal Agrària

Visita a l'Oficina Comarcal Agrària a Chelva

oca

El 13 d'octubre, el Cicle de Producció Agropecuària de l'IES La Serranía de Villar del Arzobispo, va visitar les instal·lacions de l'Oficina Comarcal Agrària, on van ser rebuts per tècnics de Conselleria d'Agricultura. Durant la visita es va realitzar un taller gràcies al qual els alumnes i alumnes van conéixer les diferents línies d'ajudes del sector agrària, la terminologia emprada i els avantatges de cadascuna d'elles com un recurs real de suport a la instal·lació de joves agricultors o a plans de millora d'explotacions agrícoles en funcionament.

La visita va servir perquè contextualitzar el  sector agrari en l'engranatge polític  europeu, comprenent la conjuntura actual del mateix i per a conéixer les possibilitats de rebre suports públics per part de l'empresari i empresària agrícola.