Consell Escolar

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE:

PUBLICACIÓ DEL CENS I PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES ALS DIFERENTS SECTORS

Informació a la comunitat educativa:

• El dia 23 de novembre van a celebrar-se les eleccions al Consell Escolar del centre, màxim òrgan de participació en el projecte educatiu del centre.
  • El període de renovació pertany a la primera meitat dels següents sectors: dos pares/mares/tutors/es legals, un/a representant de l’AMPA, dos alumnes i quatre professors/es.
  • Realitzat el sorteig i la constitució de la Junta electoral el 16 d’octubre de 2023, hem publicat al tauler de l’entrada al centre les llistes dels cens electoral que podran comprovar per a poder votar en les properes eleccions. Si algú no figura a les llistes del cens publicades al tauler d’anuncis del centre, podrà presentar des del 17 al 19 d’octubre una reclamació davant la Presidenta de la Junta Electoral i entregar-la a la secretaria del centre. L’horari de secretaria serà des de les 08:00 h fins les 15:00 h.
  • La presentació de candidatures als diferents sectors podrà realitzar-se des del 20 d’octubre al 7 de novembre omplint les circulars adjuntes als diferents sectors (famílies, alumnat i professorat) i presentar-la a la direcció del centre.
  • Ens agradaria animar-vos a participar presentant la vostra candidatura per formar part del Consell Escolar.
  • Descarregueu ací les circulars per a presentar candidatures:

Normativa:

RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, l’any 2023

DECRET 93/2016, de 22 de juliol, del Consell, pel qual es regula el procés electoral per a la renovació i constitució dels consells escolars dels centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana, sostinguts amb fons públics

Alzira, 16 d’octubre de 2023

La presidenta de la Junta Electoral