Històries sonores creades per l’alumnat de 1r de Batxillerat Producció Musical

Les històries sonores són una forma  de narració que combina elements auditius com la música, efectes de so i actuacions vocals per a crear una experiència immersiva per a l’oient. A diferència de la narració tradicional, que es basa principalment en paraules escrites o parlades, les històries sonores utilitzen el poder del so per a transportar als oients a mons imaginaris o reals d’una manera vívida i emocionant.  Les històries sonores ofereixen una experiència única que estimula la imaginació i els sentits auditius. L´alumnat de 1r de Batxillerat de Producció Musical ha creat històries que narren moments quotidians o vivències imaginàries.

Vida corriente

Viaje fatal