INSTRUCCIONS PER A LES ADAPTACIONS DE LES PROVES PAU 2024

RESOLUCIÓ de 27 de desembre de 2023, conjunta de la directora general d’Innovació i Inclusió Educativa i del director general d’Universitats, per la qual es dicten instruccions per a l’adaptació en les proves d’accés a les universitats públiques valencianes per a les persones amb necessitats específiques de suport educatiu per al curs 2023-2024.

Persones destinatàries de les adaptacions en les proves d’accés a la universitat
Poden sol·licitar adaptació en les proves d’accés a la universitat
aquelles persones que complisquen els requisits següents:
a) Es presenten a les proves d’accés des d’alguna de les situacions següents:
– Estar cursant estudis de segon de Batxillerat

b) Tinguen necessitats específiques de suport educatiu, degudament acreditades, derivades de les circumstàncies personals anomenades en aquesta resolució.

c) En el cas de l’alumnat escolaritzat, les adaptacions sol·licitades o adaptacions de caràcter similar han d’haver-se aplicat amb anterioritat a l’inici i durant els ensenyaments cursats, excepte que concórreguen situacions sobrevingudes degudament justificades, i estar acreditades, d’acord amb l’especificat en el resolc sisé.

Presentació de sol·licituds

1. La presentació de sol·licituds es realitzarà segons les circumstàncies des de les quals es participe:

Presentació de sol·licituds en el centre educatiu:Del 8 de gener al 7 de febrer de 2024

1. Alumnat que està escolaritzat en centres educatius situats en elterritori valencià que disposen de personal d’orientació educativa, rep
    mesures de suport educatiu en el seu centre i complix els requisits per a presentar-se a les proves d’accés a la universitat:
    – Presentació: secretaria del centre educatiu.
    – Documentació:
    · Sol·licitud d’adaptació (annex II).
    · Documentació acreditativa, d’acord amb el resolc sisé d’esta resolució.
  2. …. CONSULTEU més circumstàncies que determinen aquesta resolució.