INSTRUCCIONS RELATIVES AL BANC DE LLIBRES DE BATXILLERAT EN EL CURS 2023-2024

➢ Alumnat de primer de Batxillerat

– Banc de llibres

Estarà conformat pels llibres de text i material curricular entregat per l’alumnat que finalitze primer de Batxillerat aquest curs. Excepcionalment, el lliurament del 85% dels llibres i material curricular de primer de Batxillerat es considerarà com un lot complet. Així mateix, se serà flexible en l’admissió d’aquests llibres i materials, sempre que no dificulte la lectura dels textos i que siguen susceptibles de ser reutilitzats.

– Alumnat participant

L’alumnat participant en quart de l’ESO durant aquest curs 2022-2023 que entregue el seu lot de llibres de text i material curricular en finalitzar el curs, es considerarà alumnat participant en el curs 2023-2024 en primer de Batxillerat.

➢ Alumnat de segon de Batxillerat

– Banc de llibres

Estarà conformat per la totalitat dels llibres de text i material curricular necessaris per a tot l’alumnat participant de segon de Batxillerat, que s’adquiriran per al curs 2023-2024.

– Alumnat participant

L’alumnat que va ser participant en el curs 2021-2022, mentre cursava quart de l’ESO, es considerarà automàticament participant en el Banc de llibres de segon de Batxillerat en el curs 2023- 2024. L’alumnat que no va ser participant i vulga participar en el curs 2023-2024 haurà de sol·licitar la seua participació mitjançant la presentació en el centre de la corresponent sol·licitud.

En tots dos casos, l’alumnat haurà d’entregar el lot de llibres de text i material curricular de primer de Batxillerat, tenint en compte les condicions que s’han assenyalat en el punt anterior. Aquest alumnat participant rebrà el lot complet de llibres i material curricular de segon de Batxillerat, que haurà de retornar en el centre una vegada finalitzades les proves d’accés a la Universitat del curs corresponent.