Taller creatiu de com fer una cançó

L’alumnat de 1r de Batx. de l’IES La Murta ha realitzat un Taller creatiu de com fer una cançó.

Ha estat conduït d’una manera molt amena pel cantautor alacantí Andreu Valor. En aquesta activitat l’alumnat ha pogut descobrir el ritme de la poesia, jugar amb la veu, la música i el moviment. Aquest maridatge artístic facilita l’aprenentatge i és una eina didàctica de gran vàlua. Així doncs, mitjançant exercicis i jocs hem pres consciència de la importància de la veu, de la paraula viva, de la musicalitat i el ritme a l’hora de d’establir lligams amb un públic que ens escolta.

L’objectiu final del taller s’ha assolit amb la composició de la lletra i la música d’una cançó entre el rapsode i l’alumnat que podem escoltar i veure al vídeo.

El taller va ser realitzat a la sala annexa de l’Escola Pública d’Adults d’Alzira el dilluns 27 de març entre les 11.30h i les 13.30h. i han pogut assistir 30 alumnes del nostre centre, acompanyats dels professors Maria Ortega i Joan Pons del dept. de Valencià.