Gaurdonades amb el Premi Tirant Avant Escolar 24

L’alumnat de 3rESO de l’optativa Taller de Pòdcast i ràdio de l’IES La Murta ha rebut el PREMI TIRANT AVANT ESCOLAR 2024 en la categoria de Ràdio de Secundària pel projecte que van realitzar consistent en l’elaboració d’un complet magazín radiofònic amb entrevistes, notícies, anuncis, efemèrides, etc. en commemoració del Dia Mundial de la ràdio i la celebració del centenari d’aquesta a Espanya.

Enguany se celebra la dihuitena edició d’aquest festival audiovisual organitzat per l’Agència d’Informació, Formació i Foment de l’Audiovisual (l’AIFFA) que convoca aquests premis per a diferents productes audiovisuals produïts per alumnat de diferents nivells de tot el territori valencià. Enhorabona pel treball i endavant amb la Murta ràdio!