Alumnes de 4t d’ESO B guanyen X Concurs Comprendre la Societat amb Ciències Socials

El passat divendres, 30 de maig, el jurat del X Concurs Comprendre la Societat amb Ciències Socials organitzat per la Facultat de Sociologia de la Universitat de València, va acordar per unanimitat atorgar el premi en la modalitat deSociologia, Ciències Polítiques i de l’Administració, a les alumnes de l’IES La Murta Inés Blasco, Salma Lakhrbibgui, Auguste Stukaite i Nisrin Tate, totes elles de 4t d’ESO B i tutoritzades pel nostre company David Pous, i sota el títol “L’ascens de l’extrema dreta entre l’alumnat de l’ESO i el batxillerat: mite o realitat?”. La investigació pretén reafirmar o desmuntar el mite entorn que els discursos i la ideologia d’extrema dreta està calant sobre manera entre l’estudiantat i joves del nostre voltant, amb les repercussions del que això se’n puga derivar per a la correcta convivència i funcionament social.

Recordem que el concurs busca premiar els treballs relacionats amb els problemes derivats de situacions socials pròximes a l’estudiantat de secundària i vinculades a les matèries de les titulacions de grau de la Facultat de Sociologia de la UV (treball social, sociologia, relacions laborals i recursos humans) dels estudiants i les estudiantes de quart curs d’ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior de la Comunitat Valenciana.

Claustre, alumnat i demés comunitat educativa de l’IES La Murta ens sentim ben contents/es pel rendiment del nostre alumnat i els transmetem una gran enhorabona i felicitacions, a elles i les seues famílies.