Activitat Iniciativa per la pau

Aquesta activitat orientada a l’alumnat de 1r de Bat ha constat de dos xarrades testimonials portades endavant per voluntaris de Caritas España que han estat vivint junt a famílies palestines des de l ́any 2009 en que s ́inicia aquesta experiència coordinada per Caritas España i Caritas Jerusalem.
Partint del context històric ens han anat introduint en la realitat quotidiana d ́alienació i sofriment d ́aquest poble, amb les seues ombres i les seues llums.

Tant al professorat com l’alumnat els ha agradat l’exposició, de fet han estat tots prestant gran atenció, i han descobert realitats que no sabien ni imaginaven. També els ha resultat molt interesant conèixer la realitat quotidiana d ́aquest poble per testimonis de convivència amb ells i no sols pel que els mitjans de comunicació habitualment et comuniquen; t ́assabentes de moltes vivències que no et diuen les notícies, a les que certament ja seria temps de que se ́ls donés una solució definitiva, que portés finalment la pau a aquest territori on el conflicte sembla que s ́haja fet endèmic.