Eleccions al Consell Escolar (18 de Novembre )

A LA COMUNITAT EDUCATIVA ELECCIONS 2021 AL CONSELL ESCOLAR

El pròxim 18 de novembre se celebren eleccions al Consell Escolar del centre. Aquest procés representa una oportunitat per a tota la Comunitat Educativa de participació en la vida del centre, ja que el Consell Escolar és un òrgan de govern, elegit democràticament, amb una gran capacitat de decisió.

Tots els sectors de la Comunitat Educativa, són indispensables i el seu compromís i col·laboració en la vida dels centres educatius garanteix una educació de qualitat. Poden presentar-se com a candidats/es tots/es els pares, mares i tutors/es legals de l’alumnat del centre. També ho pot fer tot l’alumnat.

Qui desitge presentar la seua candidatura haurà de fer-ho fins el 2 de novembre a la direcció del centre. (S’hi adjunta model de presentació de candidatura).

El dia 3 de novembre es publicarà el llistat provisional de candidats i candidates.

Des del centre, encoratgem les famílies i l’alumnat a participar en el procés electoral del Consell Escolar, a intervenir-hi com a persones elegibles i electores i anar a votar el pròxim 18 de novembre.

FEM COMUNITAT EDUCATIVA

Alzira 19 d’octubre de 2021