RADIOMOLA: La ràdio escolar de l’IES La Mola

Coordinador: Fco. Javier Pérez Moreno – Departamento de Geografia i Història

RadioMola és un projecte de ràdio escolar amb una llarga trajectòria en l’IES La Mola. Consolidat com a instrument de cohesió, dinamització i comunicació de la comunitat educativa, sona com a resultat d’una intensa labor per la consolidació de la innovació educativa en el centre. Va suposar la posada en marxa de metodologies actives a les aules en tots els nivells i ensenyaments del centre: ESO, Batxillerat i FP; i continua viva i preparada per a integrar-se en el PIIE “Transforma La Mola”.

La comissió de RadioMola té com a finalitat la gestió de la ràdio escolar, tant en el seu ús com dinamitzadora de la jornada lectiva, com a ferramenta d’aula a l’abast del professorat i alumnat de l’IES, especialment de cara a l’elaboració de productes finals audiovisuals que culminen projectes en els diferents nivells de l’ESO i Batxillerat.
Entre estos productes destaquen l’elaboració de pòdcast, entrevistes, difusió de notícies i fins i tot radie-còmics, que enriquixen l’experiència d’aprenentatge del nostre alumnat i desperten en ells noves vies amb les quals treballar la creativitat i el treball en equip.