BiblioMola

Coordinadora: Ana Cantero Valero – Departamento de Llatí/Grec

La biblioteca de l’IES La Mola es troba en ple procés de transformació. A través del PIIE Transforma la Mola, passarà a formar part d’un gran espai multitasca, una Aula del Futur o Aula Transformadora que integrarà diferents racons.

Per a això, este curs hem creat una comissió de biblioteca amb professorat de diferents departaments que ha treballat des de setembre amb tres objectius principals: la catalogació digital de tots els exemplars del centre per a fer possible el préstec de llibres, el disseny i l’adequació de l’espai i la planificació d’activitats per al foment de la lectura.

Gràcies al Projecte Biblioinnova’t comptem amb una assignació econòmica que hem invertit en mobiliari, fons bibliogràfics i activitats de foment a la lectura. A més, des de fa un any hem passat a formar part de la Xarxa Valenciana de Biblioteques Escolars en línia BiblioEdu: una plataforma digital que ens permet consultar el catàleg de la biblioteca i reservar un llibre, en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, accedint simplement amb la nostra identitat digital.

Durant el Curs 2024/2025 l’objectiu és posar en funcionament la nova biblioteca escolar de l’IES La Mola “BiblioMola” integrada en el nou espai de l’Aula Transformadora (PIIE Global Transforma La Mola 23-25).