Des de la Comissió de Biblioteca volem informar-vos de totes les activitats que s’han dut a terme durant el mes d’octubre, ha vingut carregat de commemoracions!

Al llarg de dos setmanes, celebrem el Dia de les Escriptores (13 d’octubre) i el Dia Mundial de les Biblioteques (24 d’octubre). En BiblioMola es van preparar uns cartells amb informació sobre estes jornades al costat d’una selecció de llibres d’autoria femenina. A més, els llibres prestats durant eixos dies venien amb un marcapáginas de regal! També, en RadioMola van sonar cançons amb diferents referències literàries.

Es van realitzar tallers amb l’alumnat de 1r ESO en els quals, de la mà de la professora Ana Aledo, van conéixer un poc millor l’espai de la biblioteca, el seu funcionament, distribució, etc., jugant a ser bibliotecaris/as per una estona.
Rebem també la visita de Tele Novelda per a gravar a la nostra biblioteca la secció de literatura «Devoralibros de metre i mig» del programa A poqueta nit, amb Maje Amorós i Inés F. López. Este programa especial va comptar amb la presència d’unes convidades estel·lars, les nostres xiques del Club de Lectura de La Mola, dirigit pel professor Abraham Marco.
Feliç dia de les Biblioteques!
