El passat 19 de desembre, l’alumnat de 1r i 2n de FPB i de Grau Mitjà de Comerç van tindre l’oportunitat visitar el Centre Comercial L’Aljub. Allí van assistir a una interessant xarrada impartida pel departament de Màrqueting del propi centre, en la qual l’alumnat va poder conéixer les estratègies i tècniques utilitzades per les grans superfícies per a atraure als consumidors durant la campanya nadalenca i la resta d’any. La xarrada va ser a càrrec de la Directora de Màrqueting, qui els va explicar com es dissenyen les campanyes publicitàries, la importància de la planificació i com els aparadors juguen un paper clau en la creació d’un ambient festiu que fomente les compres, especialment en la campanya nadalenca.
A continuació, l’alumnat va realitzar un recorregut pel centre comercial per a observar de primera mà els aparadors nadalencs i que els poguera servir d’inspiració per a projectes futurs, com el de la creació d’una maqueta d’aparador. Van poder veure com la decoració, els colors, les llums i els elements visuals es combinen per a captar l’atenció dels clients i crear una experiència única de compra.
I finalment van visitar Ecoland, un esdeveniment/espai que utilitza L’Aljub per a atraure al públic i dinamitzar el centre comercial, el qual enguany estava més enfocat a un públic més infantil.