OPTATIVA | QUIN DEPARTAMENT LA IMPARTIX? | DE QUÈ TRACTA? QUÈ APRENDRÉ? |
CULTURA CLÀSSICA | DEPARTAMENT DE LLATÍ | Matèria optativa de 3r ESO en la qual estudiarem monstres, déus, herois i heroïnes de la mitologia clàssica, moments i personatges molt coneguts de la història i alguns aspectes de les civilitzacions grega i romana que han influït en el que som hui dia. Viatja al passat per a conéixer millor el present! https://www.canva.com/design/dafj0habdri/hagcgmnrb5kaspv2dea6lq/watch?utm_content=dafj0habdri&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink |
INGLÉS ORAL | DEPARTAMENT D’INGLÉS | SPEAKING i el LISTENING amb jocs, activitats dinàmiques, vídeo, comprensions, presentacions orals, projectes, … tot des d’un prisma divertit i lúdic. És l’oportunitat perfecta per a dotar als alumnes que es matriculen de ferramentes comunicatives per a desembolicar-se bé en anglés. Si t’agrada l’anglés, ja saps! You llaure welcome! |
CREATIVITAT MUSICAL | MÚSICA | La matèria Creativitat Musical desenvolupa la percepció i l’expressió musical mitjançant l’exploració i l’experimentació sonora en estreta relació amb altres llenguatges artístics, i facilita a l’alumnat connectar els seus coneixements, imaginació i sensibilitat amb les possibilitats creatives del so. Esta matèria es presenta com a optativa en 3r curs de l’ESO i pretén consolidar els coneixements adquirits en nivells anteriors en la matèria obligatòria de Música, fomentar processos creatius en connexió amb altres llenguatges, analitzar l’entorn sonor que ens envolta i les seues possibilitats per a la creació artística, així com aprofundir en estils i de pressa artístics presents al llarg del segle XX i fins a l’actualitat. Exploració sonora: S’anima als estudiants a explorar diferents sons i timbres utilitzant diversos instruments musicals i objectes quotidians. També es poden utilitzar ferramentes digitals per a la creació de sons i efectes. Improvisació musical: Es fomenta la improvisació musical, permetent als estudiants experimentar amb ritmes, melodies i harmonies. Li’ls ensenyen tècniques bàsiques per a improvisar en diferents estils i gèneres musicals. Composició musical: Els estudiants aprenen els fonaments de la composició musical, incloent-hi l’estructura d’una cançó, la creació de melodies i l’harmonització bàsica. Li’ls anima a compondre les seues pròpies peces musicals i explorar diferents enfocaments creatius. Anàlisi musical: Es poden estudiar diverses obres musicals per a analitzar la seua estructura, elements i característiques. Això ajuda als estudiants a comprendre com es construïx la música i com transmetre emocions i missatges a través d’ella. Ús de tecnologia musical: S’introduïxen ferramentes tecnològiques per a la producció musical, com a programes de gravació i edició d’àudio, seqüenciadors MIDI i programari de mescla. Els estudiants aprenen a utilitzar estes ferramentes per a crear i manipular sons, i per a realitzar gravacions i arranjaments bàsics. Interpretació musical: Es fomenta el desenvolupament d’habilitats d’interpretació musical, ja siga tocant un instrument o cantant. Els estudiants poden aprendre tècniques bàsiques d’interpretació i treballar en l’expressivitat i la comunicació musical. Treball en grup: Es promou el treball en equip i la col·laboració musical. Els estudiants tenen l’oportunitat de participar en projectes musicals conjunts, com a bandes, cors o altres conjunts instrumentals. |
SALUT BIOPSICOSOCIAL I MEDIACIÓ DE CONFLICTES | DEPARTAMENT DE BIOLOGIA | Salut Biopsicosocial i mediació de conflictes. Et preocupa la teua salut física, mental o social? I la de la comunitat educativa? T’agradaria aprendre a gestionar conflictes i ajudar a generar un ambient acollidor en el centre? Investigarem problemes reals del nostre entorn (entrevistes, enquestes…) per a buscar solucions que posarem en pràctica. I a veure si així aconseguim transformar la nostra realitat i la de l’institut. |
PROGRAMACIÓ, IA I ROBÒTICA/ PROGRAMACIÓ, IA I ROBÒTICA | DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA. | En la matèria optativa de Programació, intel·ligència artificial i robòtica II se afronten reptes tecnològics senzills utilitzant els fonaments del pensament computacional per a aprofundir en el desenvolupament del programari, actuar sobre tècniques d’intel·ligència artificial, de la virtualització de la realitat i construir i programar sistemes robòtics. |
FRANCÉS | FRANCÉS, SEGONA LLENGUA ESTRANGERA.pdf | |
TALLER D’ECONOMIA/ TALLER D’ECONOMIA | DEPARTAMENT D’ECONOMIA. | En taller d’economia et proposem 7 reptes que inclouen casos pràctics reals: Les criptomonedes suposen un reg? Per què alguns famosos s’emporten les seues fortunes fora del nostre país? Vols crear un banc del temps? Quant costa moblar la teua classe? Vols convertir-te en un Waste Warrior? Coneixeràs la nova economia: circular, col·laborativa i sostenible. I el més interessant: crearàs un projecte real d’ajuda a la comunitat i el posaràs en pràctica t’animes a col·laborar? |
ESCOLA AMBAIXADORA EUROPEA EN INGLÉS | ANGLÉS |