VIATGE A MASELLA

Durant la setmana del 20 al 24 de març es va realitzar el viatge a la neu organitzat pel Departament d’Educació Física a l’estació d’esquí de Masella, situada en Tosa d’Alp, al Pirineu català. Els alumnes de 3r de l’ESO i un grup reduït de 1r de Batxillerat van poder aprendre la tècnica de l’esquí gràcies a les classes dirigides pels monitors. També van viatjar a la ciutat de Puigcerdà, on van passar la vesprada passejant pels seus carrers i visitant el seu preciós llac. Professors i alumnes recalquen que sens dubte repetirien de nou ja que ha sigut una experiència única.

VÍDEO VIATGE NEU