Formació Professional Bàsica – Avaluació

Formació Professional Bàsica

Informàtica d'Oficina

Avaluació

1. L’avaluació de l’alumnat que participe en els cicles de Formació Professional Bàsica serà contínua, formativa i integradora, i es farà prenent com a referència els objectius establits per l’equip educatiu en les concrecions curriculars de cada un dels mòduls.
2. Es farà una avaluació inicial en què s’estudie el nivell d’accés de l’alumnat quant a actituds, capacitats i coneixements bàsics, de manera que el procés d’ensenyança i aprenentatge puga adquirir el caràcter individualitzat que estos cicles de Formació Professional Bàsica requerixen.
3. Durant el desenrotllament del cicle de Formació Professional Bàsica, cada professor o professora farà el seguiment i avaluació dels components formatius que impartisca, i deixarà constància per escrit dels resultats en les reunions que l’equip educatiu mantinga periòdicament amb este fi i que seran coordinades pel tutor o tutora. Hi haurà almenys tres sessions d’avaluació durant cada un dels cursos que dure el cicle de Formació Professional Bàsica.
4. El procés d’avaluació quedarà reflectit en l’expedient acadèmic de cada alumne o aluma.
5. L’avaluació final serà responsabilitat de tot l’equip educatiu i la superació del cicle de Formació Professional Bàsica exigirà l’avaluació positiva en tots i cada un dels mòduls obligatoris que componen el cicle de Formació Professional Bàsica.
6. L’alumnat matriculat en un centre tindrà dret a dos convocatòries anuals, durant el màxim de quatre cursos que podria estar matriculat en el cicle formatiu.
7. El mòdul de Formació en Centres de Treball podrà ser avaluat, com a màxim, en dos convocatòries.