EXÁMENES PENDIENTES_

ECONOMÍA

El Departamento de Economía del IES Juan de Garay convoca al alumnado matriculado en 2º de Bachillerato con la materia de Economía de 1º de bachillerato pendiente a la realización de un examen.
DÍA: VIERNES, 19 DE ABRIL DE 2024
LUGAR: AULA 2.3

VALENCIÀ/LITERATURA UNIVERSAL

El Departament de Valencià de l'IES Juan de Garay convoca a l'alumnat matriculat a 2n de Batxillerat amb les matèries de Valencià i Literatura Universal de 1r de Batxillerat pendent a la realització d'un examen.
DÍA: DIVENDRES, 10 DE MAIG DE 2024
LLOC: AULA 1.5

BIOLOGIA i GEOLOGIA

El Departament de Biologia i Geologia de l'IES Juan de Garay convoca a l'alumnat amb la matèria de Biologia pendent per a la realització d'un examen.
ALUMNAT amb BIOLOGIA de 1r d'ESO PENDENT
DIA: DIJOUS, 16 DE MAIG DE 2024
LLOC: AULA 1.8
ALUMNAT amb BIOLOGIA de 3r d'ESO PENDENT
DIA: DIJOUS, 16 DE MAIG DE 2024
LLOC: AULA 1.8
ALUMNAT amb BIOLOGIA de 1r de BATXILLERAT PENDENT
LLOC: AULA 1.5

MATEMÀTIQUES

El Departament de Matemàtiques de l'IES Juan de Garay convoca a l'alumnat a l'examen de pendents de Matemàtiques per a la seua realització.
ALUMNAT PENDENT de 1r de BATXILLERAT
DIA: DIVENDRES, 3 DE MAIG DE 2024
LLOC: AULA 1.1
ALUMNAT PENDENT de 1r d'ESO
DIA: DIVENDRES, 16 DE MAIG DE 2024
LLOC: AULA 1.7 i 1.8
ALUMNAT PENDENT de 2n i 3r d'ESO
DIA: DIVENDRES, 16 DE MAIG DE 2024
LLOC: SALÓ d'ACTES

GEOGRAFIA i HISTORIA

El Departament de Geografia i Història de l'IES Juan de Garay convoca a l'alumnat amb la matèria de Geografia i Història pendent per a la realització d'un examen.
LLOC: AULA 1.7, 1.8 i 1.9

ANGLÉS

El Departament'Anglés de l'IES Juan de Garay convoca a l'alumnat amb la matèria d'Anglés Llengua Estrangera pendent per a la realització d'un examen.
DIA: DIVENDRES, 26 D'ABRIL DE 2024
LLOC: SALÓ d'ACTES

FRANCÉS

El departamento de francés convoca a los alumnos que tienen francés pendiente para un examen el lunes 13 de mayo (aula 2.4
DIA: DILLUNS, 13 DE MAIG DE 2024
LLOC: Aula 2.4

INFORMÀTICA

El Departament d'Informàtica de l'IES Juan de Garay convoca a l'alumnat amb la matèria d'Informàtica pendent d'ESO i de BATXILLERAT per a la realització d'un examen.
LLOC: AULA 3 D'INFORMÀTICA

FÍSICA i QUÍMICA

El departament de Física i Química convoca als alumnes/as que tenen FiQ pendent de 2n o 3r d'ESO per a fer l'examen de recuperació el dijous 9 de maig
DIA: DIJOUS, 9 DE MAIG DE 2024
LLOC: Laboratoris de Física i Química

EDUCACIÓ PLÀSTICA, VISUAL i AUDIOVISUAL

El Departament d'Arts Plàstiques de l'IES Juan de Garay convoca a l'alumnat amb la matèria d'EPVA pendent per a la realització d'un examen.
-Pendent de EPVA de 2n d'ESO per alumnat que està cursant 3r o 4t d'ESO
-Pendent de EPVA de 3r d'ESO per alumnat que està cursant 4t d'ESO
DIA: DILLUNS, 20 DE MAIG DE 2024
LLOC: AULA DE DIBUIX
HORA: 12:50h-14:00
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MATERIAL NECESSARI: compàs, regle de 30cm, esquadra, cartabó, llapis de grafit. goma, maquineta de fer punta i llapisos de colors.
Davant de qualsevols dubte, podeu preguntar al professorat del departament d'Arts Plàstiques: Aurora, Merche o Jalid

TECNOLOGÍA

El Departamento de Tecnología del IES Juan de Garay convoca al alumnado con la matèria de Tecnología pendendiente en los cursos de (1º ESO, 2º ESO o 3º ESO), a la realización de un examen.
DIA: JUEVES, 23 DE MAYO DE 2024
LUGAR: TALLER DE TECNOLOGÍA