
INICI DE CURS
PLANIFICACIÓ INICI DE CURS 2026-27
Comencem un nou curs i, durant els primers dies, hi haurà algunes qüestions organitzatives que cal tenir en compte.
El primer dia de curs, 9/09/2026, l’horari serà escalonat i, per tant, serà diferent de l’horari habitual. L’alumnat s’incorporarà al centre de manera progressiva segons el nivell educatiu.
A partir del dia següent, s’aplicarà l’horari habitual del centre.
HORARI DELS AUTOBUSOS PER AL 9/09/2026
BANC DE LLIBRES I FOLRAT
Durant els primers dies de setembre es realitzarà el lliurament dels llibres del Banc de Llibres.
És important que, una vegada rebuts, tots els llibres siguen folrats adequadament abans de començar a utilitzar-los. El folrat ajuda a conservar els llibres en bon estat i permet que puguen ser reutilitzats per altres alumnes en cursos posteriors.
Es recomana utilitzar folres transparents i adequats a la mida del llibre, evitant qualsevol element que puga deteriorar-lo o dificultar-ne la reutilització.
L’alumnat és responsable de tenir cura dels llibres durant tot el curs i de retornar-los en les condicions adequades al final de l’any acadèmic.
HORARI D’ESTIU DURANT EL MES DE SETEMBRE
Durant el mes de setembre, i a causa de les altes temperatures, el centre aplicarà un horari d’estiu.
Aquesta mesura té com a objectiu facilitar el desenvolupament de les classes i garantir, sempre que siga possible, el benestar de l’alumnat i del personal del centre durant les jornades de calor.
L’horari d’estiu es mantindrà durant el mes de setembre. Qualsevol modificació o actualització serà comunicada a través dels canals oficials del centre.
📌 Consulteu periòdicament la web del centre per estar al corrent dels horaris i de les indicacions d’inici de curs.
