CERTIFICACIÓ DE NIVELL DE VALENCIÀ

• L’alumnat que acabe l’ESO o batxillerat a partir del curs 2024-2025 s’enviarà al seu correu electrònic de forma automàtica el certificat de nivell de valencià (una vegada acabat el curs).
  • L’alumnat que va aprovar amb anterioritat (des del curs 2008-2009 en la ESO i des del curs 2009-2010 en batxillerat) han de demanar el certificat en esta web: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=1723. Si les matèries de valencià no figuren al sistema, heu de demanar un certificat acadèmic dels cursos que falten (podeu demanar-lo en la secretaria del centre)

Certificat C1: L’alumnat de Batxillerat que haja superat la matèria de valencià els dos cursos de Batxillerat, dispose d’una qualificació mitjana entre els dos cursos igual o superior a 7

Certificat B2:  l’alumnat que supere esta la matèria de valencià els dos cursos de Batxillerat

Certificat B1: l’alumnat que supere la matèria de valencià els quatre cursos d’Educació Secundària Obligatòri