L’alumnat d’informàtica en l’ONU

Els nostres alumnes d’informàtica de 4t d’ESO i 1r de batxillerat han tingut l’oportunitat d’immergir-se en el món de les Nacions Unides mitjançant un emocionant concurs de preguntes i una visita guiada a les seves instal·lacions a Quart de Poblet.

Caroline i Lino, que formen part del personal de l’ONU a València, ens han captivat amb les seves explicacions sobre les diverses missions de l’organització, destacant la importància crucial dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en la consecució de l’Agenda 2030.

Ha estat una jornada inspiradora, plena de coneixement i interacció, on els alumnes han tingut l’oportunitat de resoldre els seus dubtes i imaginar-se formant part d’aquesta gran família global.

Junts, podem construir un futur més sostenible i inclusiu!