ECOTIC: Consciència Digital per a un Futur Sostenible

El passat 28 de novembre, va finalitzar amb èxit el concurs de recollida de piles organitzat per l’alumnat de 3r d’ESO d’Informàtica. S’han aconseguit reunir més de 500 kg de piles, tot un èxit que reflecteix l’entusiasme i la dedicació dels participants.

Des del departament d’Informàtica, volem expressar el nostre sincer agraïment a tota la comunitat educativa i a més de cinquanta empreses i organismes públics que han col·laborat activament amb aquesta iniciativa.

A més a més de la recollida de piles, l’alumnat de 3r d’ESO d’Informàtica ha dut a terme diverses activitats complementàries. Destaquen una conferència en línia organitzada per VARTA i ECOLEC, així com un taller per descobrir els ecoparcs del COR, amb una visita a l’ecoparc fix d’Albaida.

En el marc educatiu, s’han presentat els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), amb un enfocament especial als relacionats amb el planeta i la prosperitat, com ara el canvi climàtic, la producció i consum responsables, i les ciutats i comunitats responsables. Aquesta iniciativa busca conscienciar sobre la importància de reduir l’empremta digital, ja que les activitats en el núvol també afecten el medi ambient.

Agraïm la participació de tots els involucrats i vos mantindrem informats sobre els resultats del concurs.

Seguix la notícia també en Instagram

Col·laboradors

COL·LABORADORS_v2