Creem un rap.

Aquesta setmana ens ha visitat Esteve, component del grup Auxili. L’alumnat ha pogut gaudir d’un taller amb ell on han aprés sobre el rap, i a més han pogut composar la seua pròpia lletra per a un rap, per a tal i com diu Esteve, canviar el món.

El rap resultant parla sobre la salut mental, sobre els problemes dels adolescents com l’autoestima, l’estrés, l’ansietat, etc… És un cant a viure el present sense presa, i amb estima.

Gràcies Esteve per aquest taller tan divertit i enriquidor!

Aquesta activitat  es la primera que fem dins del projecte d’intercanvi lingüístic Rapsodes que estem duent a terme des de l’assignatura Projectes interdisciplinaris coordinada pels departaments d’Informàtica i Música on també participaran altres departaments com Ed. Plàstica i Visual, Ed. Física i Valencià.

Vos deixem ací la lletra de la cançó i en breu podreu escoltar-la.

“Com si estiguera castigat

era com si fora mut, molt arrastrat

merda de societat, rap de soledat,

no puc seguir, de veritat, necessitava llibertat.

Jo vull fugir d’aquesta gàbia,

soltar tota la ràbia, trencar la teua “làbia”.

Sabia de l’estima, però no la coneixia.

Rimen l’ansietat i l’anorèxia cada dia…

Ooo, ooo, ooo, ooo

Massa pressió social