Computer project

Des del departament d’Informàtica som conscients que les metodologies actives estan canviant l’aprenentatge, és per això que fa temps que les implementem en les nostres aules. Aquest curs, participarem en el projecte iMoute, #EduFutur: pensar per a millorar,  com a centre amfitrió, per a rebre a professors i mostrar la nostra experiència. A més a més, inaugurem un conjunt de notícies on també compartirem amb la resta de la comunitat educativa de l’IES Josep Segrelles, els nostres projectes.

El primer projecte que volem compartir dona nom a aquesta notícia, Computer Project, i baix el lema: “Eres el que fas, no el que dius que faràs”, l’alumnat de 4t d’ESO d’Informàtica ha aprofundit en el coneixement dels ordinadors i dels sistemes operatius.

En aquest projecte l’alumnat ha treballat diferents metodologies, com ara: pluja d’idees, Visual Thinking o mapes mentals, muntatge i desmuntatge d’ordinadors i gamificació o escape room.

En l’espace room va consistir a amagar unes peces d’ordinadors que l’alumnat havia d’esbrinar on estàvem superant un conjunt de proves. En la seua organització van participar molts professors, membres de l’equip directiu i personal de consergeria, a tots ells i a totes elles, moltes gràcies per la seua ajuda.

Dins dels nostres processos de millora contínua, en finalitzar el projecte van dissenyar una enquesta perquè els nostres alumnes avaluaren el projecte. L’avaluació ha sigut molt positiva i ha estat inclosa en el PAM, Pla d’Actuació de Millora del centre.

Mes informació:

Enllaç a la pàgina del projecte

Enllaç a la web de gamificació

Enquesta

A continuació vos mostrem alguns productes finals del projecte: