L’IES Josep Segrelles dona cinc ordinadors a l’AVSA

L’alumnat de 1r de batxillerat en l’assignatura TIC I ha renovat el maquinari i ha instal·lat nou programari.

L’IES Josep Segrelles disposava d’uns ordinadors que han estat substituïts per conselleria i ja no s’utilitzaven però encara estaven en molt bon estat.

L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’assignatura TIC I (informàtica), posant en pràctica els continguts adquirits al llarg del primer trimestre, han instal·lat un nou programari i han actualitzat el maquinari de cinc ordinadors perquè puguen ser utilitzats pels usuaris de l’AVSA, Associació Valenciana per la Solidaritat amb l’Àfrica.

L’Associació Valenciana per la Solidaritat amb Àfrica, AVSA, té com objectiu acompanyar i integrar a persones nouvingudes des d’Àfrica. Tota aquesta gent quan arriba a Espanya es compra un telèfon mòbil i s’instal·la Whatsapp. Això els permet la comunicació amb la família, però realment no coneixen el potencial de la màquina que tenen entre mans.

Els ordinadors, que proporciona l’IES Josep Segrelles, serviran per a reduir la bretxa digital i facilitar la inserció social d’aquestes persones.

Cal destacar que el Cicle de Formació Superior d’Integració Social del centre treballa conjuntament amb ASVA, ja que realitza moltes activitats i pràctiques. De fet, una alumna del cicle ha trobat feina amb aquesta organització.